13/1992. (V. 14.) HM rendelet

a sorállományú katonák, valamint a katonai tanintézetek hallgatói (növendékei) illetményéről szóló 88/1987. (HK. 35.) HM utasítás módosításáról

A honvédelemről szóló 1976. évi I. törvény végrehajtására kiadott 6/1976. (III. 31.) MT rendelet 151. §-a (2) bekezdésének e)pontjában kapott felhatalmazás alapján a sorállományú katonák, valamint a katonai tanintézetek hallgatói (növendékei) illetményéről szóló -többször módosított - 88/1987. (HK. 35.) HM utasítást (a továbbiakban: Ut.) - a pénzügyminiszterrel egyetértésben - a következők szerint módosítom:
1. § Az Ut. 2. §-ának (2) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(2) Az alapilletmények havi összegei a következők:
Rendfokozat
- honvéd	ezerháromszáz Ft
- őrvezető	ezerötszáz Ft
- tizedes	ezerhatszáz Ft
- szakaszvezető	ezerhétszáz Ft
- őrmester	kettőezer Ft
- törzsőrmester	kettőezeregyszáz Ft
- főtörzsőrmester	kettőezerkettőszáz Ft
- zászlós	kettőezernégyszáz Ft
- törzszászlós	kettőezerötszáz Ft.”
2. § Az Ut. 14. §-ában az alapilletmény összege ezerkilencszáz Ftról kettőezeregyszáz Ft-ra módosul.
3. § Az Ut. 15. §-ának (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(1) A tanulmányi pótlék havi összege:
- 3,50	átlagig	nem jár,
- 3,51-4,00	átlagnál	nyolcszáz Ft,
- 4,01-4,50	átlagnál	ezeregyszáz Ft,
- 4,51-5,00	átlagnál	ezerhatszáz Ft.”
4. § Az Ut. 19. §-ában az alapilletmény összege ezernégyszáz Ftról ezerötszáz Ft-ra módosul.
5. § Az Ut. 20. §-ának (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(1) A tanulmányi pótlék havi összege:
- 3,50	átlagig	nem jár,
- 3,51-4,00	átlagnál	hétszáz Ft,
- 4,01-4,50	átlagnál	kilencszáz Ft,
- 4,51-5,00	átlagnál	ezeregyszáz Ft.”
6. § Az Ut. 24. §-ának (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(1) A tanulmányi pótlék havi összege:
- 3,50	átlagig	nem jár,
- 3,51-4,00	átlagnál	hatszáz Ft,
- 4,01-4,50	átlagnál	hétszáz Ft,
- 4,51-5,00	átlagnál	nyolcszáz Ft.”
7. § Ez a rendelet a kihirdetése napján lép hatályba, rendelkezéseit azonban 1992. január 1jétől kell alkalmazni.